Дистанційний тиждень 7-8_Дитячий оздоровчий табір 3 курс

Шановні студенти, надаю матеріали для самостійної підготовки.
30.04
Семінар :  Характеристика суті виховного значення трьох періодів в літньому оздоровчому таборі (організаційний, основний, заключний) та методика їх проведення (стор. 3-10 за посиланням). Зробити конспект.
Завдання : скласти план-сітку роботи на потік. Приклади дивись тут.

07.05
Електронна скарбничка матеріалів на допомогу педагогу-організатору літнього оздоровчого табору (розробити електронне портфоліо) Приклади дивись тут.
Ігри на знайомство: Матеріали за темою - у кейсі.
До вашої уваги, майбутні аніматори, цікавий матеріал для роботи в ДОТ.
Завдання: ознайомитися з прикладами та підготувати електронний кейс матеріалів у роботі педагога-організатора у дитячому таборі (перелік кейсу: ігри на знайомство, назви загонів, розробки сценаріїв проведення заходів у ДОТ, фото загонових куточків, перелік сайтів віртуальних таборів, посібники в допомогу вихователю у ДОТ, руханки).

Для перевірки змісту вашого кейсу зробіть скріншот екрану та надішліть фото на пошту.

Крім того, шановні студенти, до Вашої уваги завдання контроля змістового модуля 14.
Чекаю на ваші відповіді... (краще зробити аудіозапис відповідей)

Дорогі студенти! З приводу оцінювання хочу повідомити вам, що всі ваші старання, виконані завдання безперечно оцінюються! Всі оцінки по завершенню карантину я виставлю у журнал, поки роблю нотакти у свій зошит. Коментарі, які пишу вам у відповідь на ваші повідомлення - це і є показник вашої успішності. Не хвилюйтеся, адже у разі систематичної, креативної, якісної та ретельної роботи ви матимете відмінний результат.  

Комментарии