Змістовий модуль 12 (група 3-БПО)

Тема 38. Зміст діяльності дитячої самодіяльної по зміцненню здоров’я та

фізичної культури. Презентація
Теми та завдання для опрацювання:
Семінар :  Методика організації виховної роботи по зміцненню здоров’я та фізичної культури дітей.
- Самостійна робота № 29:
1. Зміст державної політики у сфері фізичного виховання та збереження здоров’я нації: загальна характеристика основних державних документів (реферативне повідомлення)
2. Методичне електронне портфоліо з  організації виховної роботи по зміцненню здоров’я та фізичної культури дітей.
- Практичні роботи:
1. Методика організації колективної творчої діяльності щодо  проведення: спортивного квесту, веселої спартакіади, конкурсу спортивних коментаторів та вболівальників.
2. Методика організації колективної творчої діяльності щодо   проведення: дня здоров’я, конкурсу-захисту санбюлетнів, конкурсу фіззарядок.

Контроль змістового модуля 12

Комментарии