3 курс. Завдання для індивідуальників на квітень-травень (3 курс)

Модуль 8, змістовий модуль 14
Тема 42. Тимчасові об’єднання дітей і підлітків в період літніх канікул.
Тема 43. Методика  організації табірної зміни та виховного процесу в умовах  літнього оздоровчого табору.
- Семінар :  Характеристика суті виховного значення трьох періодів в літньому оздоровчому таборі (організаційний, основний, заключний) та методика їх проведення (стор. 3-10 за посиланням). Зробити конспект.
- Практична робота :
1. Методика проведення організаційного збору. Планування роботи на потік (скласти план-сітку роботи на потік).
Матеріали до підготовки дивись тут (стор. 7-42).
Зразки план-сітки дивись тут.

- Практична робота (скласти розробки заходів у ДОТ) :
1. Методика проведення: ранкової  лінійки, вечору знайомств, вечірньої лінійки
2. Методика проведення свята відкриття і закриття  зміни
3. Методика проведення  дня іменинника, батьківського дня
4. Методика проведення  конкурсу шумових оркестрів
5. Методика проведення  бразильського футболу
6. Методика проведення  операції «Знайди вожатого», вожатського концерту
7. Методика проведення  малих олімпійських ігор
Контроль знань 14 змістового модуля
- Самостійна робота :  Типи оздоровчих таборів, їх задачі. Діти у дитячому таборі. Вимого до медичних знань педагога-організатора дитячого оздоровчого табору (підготувати реферат).

Електронна скарбничка матеріалів на допомогу педагогу-організатору літнього оздоровчого табору (розробити електронне портфоліо) Приклади дивись тут.


Комментарии