Розклад завдань на січень-лютий для 3 курсу

Шановні студенти, вітаю Вас з початком нового навчального семестру!
До Вашої уваги розклад завдань (слідкуйте за оновленнями):
Модуль 7 Змістовий модуль 12
Зміст модуля
Контрольні точки
Шкала оцінювання
Тема 38. Зміст діяльності дитячої самодіяльної по зміцненню здоров’я та
фізичної культури













   
Тема 39.Зміст діяльності дитячої самодіяльної організації по формуванню
допитливості, інтересу до науки, техніки, літератури










Семінар :  Методика організації виховної роботи по зміцненню здоров’я та фізичної культури дітей (підготувати реферативні повідомлення).
- Самостійна робота № 29:
Зміст державної політики у сфері фізичного виховання та збереження здоров’я нації: загальна характеристика основних державних документів
Методичне портфоліо з  організації виховної роботи по зміцненню здоров’я та фізичної культури дітей (скласти електронну добірку виховних заходів з музичним супровідом: веселої спартакіади, конкурсу спортивних коментаторів та вболівальників, 
дня здоров’я, конкурсу-захисту санбюлетнів, конкурсу фіззарядок).

Семінар «Методика організації виховної роботи з дітьми різного віку по формуванню допитливості, інтересу до науки, техніки, літератури» (підготувати реферативні повідомлення).
- Самостійна робота № 30:
Узагальнення досвіду виховної роботи по формуванню допитливості, інтересу до науки, техніки, літератури.
Методичне портфоліо виховної роботи по формуванню допитливості, інтересу до науки, техніки, літератури; гри-експресу, аукціону цікавих ідей.
4 б.



5 б.













4 б.




9 б.




5 б.



Комментарии